6. 5. 2015

Tipy na dárky pro maminky/Tips for Mother's Day gifts

Svátek matek bude již tuto neděli. Přináším tipy na milé dárky. Každá máma si zaslouží milé malé potěšení za tu spoustu práce, nasazení a odhodlání, stresy a strachy, které podstupuje každý den!


1 Pořádná kytice.

2 Klasické skládací lehátko.

3 Něco sladkého. Oblíbila jsem si raw minicheesecake od Veveraw.

4 Knížka. Doporučuji Pod Sněhem od Petry Soukupové nebo Travelling to Infinity od Jane Hawking.

5 Plakát nebo obrázek. Tenhle je od Myokard.

6 Úložná krabice Kazeto.

7 Tetování. Dočasné...

8 Šampaňské, šáňo, šampíčko.

9 Tričko Perfect Days.

10 A nesmí chybět opravdová čokoláda.

Tips for Mother's Day gifts

Mother's Day is this Sunday. Here are tips for sweet gifts for mamas. Every mama deserves sweet little pleasure for a lot of work, commitment and determination, stress and fears she undergoes every day!



1 Flowers

2 Classic deck chair.

3 Something sweet. I like a lot raw minicheesecakes from Veveraw.

4 A book. I recommend Pod sněhem (Under the snow) by Petra Soukupová or Travelling to Infinity by Jane Hawking.

5 A poster or a picture. This one is from Myokard.

6 A paper box from Kazeto.

7 Tatoo. Temporary...

8 At least a bottle of champagne.

9 A t-shirt from Perfect Days.

10 And a bar of real chocolate is a must.

2 komentáře:

  1. Myslím sí, že maminy by určitě potěšil i nějaký dárek do kuchyně http://www.kupdarek.cz/katalog/kuchyne-a-stolovani/prkenka/ protože ženy rádí vaří.

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní inspirace. :-) Já zrovna nedávno přemýšlel co dát své mámě k narozeninám. Chtěl jsem jí koupit jen nějakou maličkost, kterou by opravdu ocenila. Ona si na drahé dárky totiž moc nepotrpí. Nakonec jsem na internetu narazil na takové ty solné svícny Došlo mi, že něco takového doma ještě nemá, tak jsem jí jeden objednal. Velmi ji to potěšilo. :-)

    OdpovědětVymazat